Ana içeriğe atla

İki ileri bir geri

Başlıktaki sözü hemşire hanımlar bize ilk gün söylemişlerdi. Her geçen gün bu sözü daha iyi idrak ediyoruz maalesef. Bir gün iyi haber bir gün kötü haber çok normal oldu artık. 

Bugün akşama doğru saat 5 gibi oğlumuzu görmeye gittik. Dün yazdığım gibi bir haftadır gaita çıkışı yoktu oğlumuzda. Gece lavman yapmışlar. Bir defa lavman marifetiyle bir kere de kendi kendine gaita çıkışı olmuş hamdolsun. 

Karnındaki şişlik hala tam olarak inmemişti ama bağırsakları problemsiz çalışırsa inşallah inecek diye ümit ediyoruz. Bugün biraz mutlu ayrıldık yanından. Güzel güzel konuştuk onunla ve okşadık miniğimizi. Kilo alması dünkü ödemi de biraz atması sebebi ile sanıyorum +5gr olmuş. 780 gr'a ulaştı toplam ağırlığı. 15 günü geçti artık. Bundan sonra yavaş yavaş ağırlığını da düzenli bir şekilde artırmaya devam etmesi gerekiyor. 


değerleri:

kafaboyağırlıkidrargaitanefesyaş / süretarih
2534780entübe29h 4g / 15 gün8 Ekim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

40. hafta ( 13 Aralık - 19 Aralık)

13 Aralık Enfeksiyon değeri düşmüştü bugün. İnatçı ateşi de kırıldı inşallah daha iyiye gidecek. 14 Aralık Bugün ateşi yine 37 - 37.5 civarında gezmeye başlamış. Rop muayenesi de oldu. çok şükür kötüye gidiş yok. Doktor beklediğimden çok iyi gidiyor dedi. Damarları da güzel gelişmiş. Kendi kendine düzelecek gibi diyor doktor.  Dün Marmara Eğitim - Araştırma Hastanesi Çocuk Beyin Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Adnan DAĞÇINAR'dan haberimiz oldu. Ona Alptuğ'un durumu ile ilgili mail attım. Beynine şant takılması gerekecek diyor memorial'daki doktorlar bir görüş de ondan almak istiyorum. Bakalım dönüş yapmasını bekliyorum.  19 Aralık Alptuğ'un 40. haftası bitmek üzere. Pendik'teki hastanade çalışan bir çocuk doktoru arkadaşımla görüştüm. Onunla birlikte gidip Adnan Hoca ile görüşeceğiz. Bunun haricinde kasık fıtığı ameliyatını olması gerekiyor ve de drenaj takılması gerekiyor. BOS'taki protein yüksek olduğu için şu aşamada şant takılamıyor.  boy ağırlık f...

35 hafta 2 gün / 55. gün | 17 Kasım Dünya Prematüre Günü | ilk kıyafet | ekstübe

     Bugün hayatımızdaki en güzel günlerden bir tanesiydi. Oğlumuz dünya prematüre günü diye kıyafet giydi. Zıbın giydirdiler ona. Sonra da kucağımıza verdiler. İlk defa benim kucağıma da verdiler. Tarifi mümkün olmayan harika bir duyguydu gerçekten. Oğlumu kucağıma aldım, göğsüme başını dayadı orada sesli sesli soluyordu. Bugün tekrar ekstübe de ettiler o yüzden çok sinirliydi sürekli ağlıyordu. Fotoğraf çekindik, bütün fotoğraflarda mızmızdı o yüzden. Sanki dünyada tek nefes alan Alptuğ. Kendi kendine nefes alıyor diye o kadar sinirliydi ki.  Birlikte dünya prematüre günümüzü kutladık, fotoğfar çekindik, hemşire ablalarına tatlı götürdük.  İnşallah bu sefer son olur ekstübesi. Bu bırakış son bırakış olur. Gerçekten tekrar entübe edilmesine dayanacak gücümüz kalmadı. Her entübe edilişi bizi daha da derinden yıkıyor.  Bugünün değerleri: kafa boy ağırlık fark nefes yaş / süre süt tarih 26 37 1400 +20 cpap 35h 2g / 55. gün 8x40 17/11 Perşembe