Ana içeriğe atla

Ödem atımı

Bugün oğlumuzu görmeye 21.00 gibi gittik. Yine uyuyordu. Damla hemşire vardı yanında. 

Uykudaydı yine biz gidip okşamaya başlayınca biraz gözlerini açtı ufak ufak. Ben küçücük ayaklarını elime alıp biraz oynadım onlarla. Ayaklarıyla oynanması hoşuna gitmiyor pek ama 😄 Ben ayaklarının altını gıdıklıyorum o hemen yukarı çekiyor. Biraz başını ve ellerini de okşadım. Parmakları minicik tam bir kürdan gibi. O kadar narin ki elleri ve parmakları insan dokunmaya korkuyor. Annesi zaten hiç dokunamıyor bu sebeple. Ben tutuyorum ama ona babasının orada olduğunu hissettiriyorum. Bizim yanına gittiğimizi hissetmesini sağlıyorum bence. 

Bugün biraz ödemlerini atmıştı. Ayaklarındaki şişlik inmişti epey ama karnında hala duruyordu şişlik. Sanıyorum o ödemleri attığı için bugün -40 gr kaybı vardı. 740 gr olmuş. Baş çevresi değişmemişti. Bu gece bakalım boyunu da ölçecekler. Her hafta boyunu merakla bekliyoruz. 😊 Sütünü bugün artırmışlar sabah 4x9 vermişler, akşam da 4x10 vermeye başlamışlar. Günlük 76 ml'e çıktı artık hamd olsun. İnşallah daha da iyi olacak.  Büyük ve küçük tuvaletini de güzelce yapmaya devam etmiş bugün.

Tüm ailemiz, tüm çevremiz onu merak ediyor, herkes arayıp soruyor sağ olsunlar. Herkes o kadar çok dua ediyor ki. Artık daha fazla inanıyoruz oğlumuzun sağlıklı bir şekilde evimize geleceğine. 


Bugünün değerleri:

kafaboyağırlıkidrargaitanefesyaş / sürebeslenmetarih
2534740entübe29h 5g / 16. gün4x9 + 4x1009/10


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

40. hafta ( 13 Aralık - 19 Aralık)

13 Aralık Enfeksiyon değeri düşmüştü bugün. İnatçı ateşi de kırıldı inşallah daha iyiye gidecek. 14 Aralık Bugün ateşi yine 37 - 37.5 civarında gezmeye başlamış. Rop muayenesi de oldu. çok şükür kötüye gidiş yok. Doktor beklediğimden çok iyi gidiyor dedi. Damarları da güzel gelişmiş. Kendi kendine düzelecek gibi diyor doktor.  Dün Marmara Eğitim - Araştırma Hastanesi Çocuk Beyin Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Adnan DAĞÇINAR'dan haberimiz oldu. Ona Alptuğ'un durumu ile ilgili mail attım. Beynine şant takılması gerekecek diyor memorial'daki doktorlar bir görüş de ondan almak istiyorum. Bakalım dönüş yapmasını bekliyorum.  19 Aralık Alptuğ'un 40. haftası bitmek üzere. Pendik'teki hastanade çalışan bir çocuk doktoru arkadaşımla görüştüm. Onunla birlikte gidip Adnan Hoca ile görüşeceğiz. Bunun haricinde kasık fıtığı ameliyatını olması gerekiyor ve de drenaj takılması gerekiyor. BOS'taki protein yüksek olduğu için şu aşamada şant takılamıyor.  boy ağırlık f...

35 hafta 2 gün / 55. gün | 17 Kasım Dünya Prematüre Günü | ilk kıyafet | ekstübe

     Bugün hayatımızdaki en güzel günlerden bir tanesiydi. Oğlumuz dünya prematüre günü diye kıyafet giydi. Zıbın giydirdiler ona. Sonra da kucağımıza verdiler. İlk defa benim kucağıma da verdiler. Tarifi mümkün olmayan harika bir duyguydu gerçekten. Oğlumu kucağıma aldım, göğsüme başını dayadı orada sesli sesli soluyordu. Bugün tekrar ekstübe de ettiler o yüzden çok sinirliydi sürekli ağlıyordu. Fotoğraf çekindik, bütün fotoğraflarda mızmızdı o yüzden. Sanki dünyada tek nefes alan Alptuğ. Kendi kendine nefes alıyor diye o kadar sinirliydi ki.  Birlikte dünya prematüre günümüzü kutladık, fotoğfar çekindik, hemşire ablalarına tatlı götürdük.  İnşallah bu sefer son olur ekstübesi. Bu bırakış son bırakış olur. Gerçekten tekrar entübe edilmesine dayanacak gücümüz kalmadı. Her entübe edilişi bizi daha da derinden yıkıyor.  Bugünün değerleri: kafa boy ağırlık fark nefes yaş / süre süt tarih 26 37 1400 +20 cpap 35h 2g / 55. gün 8x40 17/11 Perşembe