Ana içeriğe atla

Tekrar süt istediler

Sabah kayınpederlerle ile birlikte kahvaltı yaptık. Sonrasında süt sağdık oğlumuz için.

Sağlık ocağındaki hemşire iletişime geçti bizimle. Oğlumuzun KF(Kistik Fibrozis) değeri yüksek çıkmış bu sebeple 3. defa kan istiyorlarmış bakanlıktan. Esra teyzesi bize söylememiş endişelenmeyelim diye. Yoğunbakım hemşirelerimizi aradım ve durumu söyledim, onlar bunun prematüre bebeklerde gayet normal olduğunu ilettiler. Kan sonuçlarını da doktorumuz Turan Hoca’ya gönderdim. “Biz takip ediyoruz, sorun yok“ dedi.



Öğleden sonra dışarı çıktık. Önce kayınpederi evine bıraktık oradan da hastaneye geçtik. Benim de hastanede nöroloji randevum vardı. Domates taşıdıktan sonra parmağımda oluşan uyuşukluk hala geçmedi 2 ay olacak neredeyse. Doktor muayene etti, daha önceden çekilmiş MR ve EMG sonuçlarıma baktı boynumdaki fıtıkları inceledi. Boyundaki fıtıktan kaynaklanmaz dedi. Bu kadar küçük bir siniri değil daha genel bir tahribat yaparmış boyun olsa ki önceden yapmıştı koluma. Neyse özetle tamamen de iyileşebilir veya kısmen de iyileşebilir dedi doktorumuz. Bir 6 ay kadar sürebilirmiş iyileşmesi. Tam olarak iyileşmese bile beyin onu tolere eder diyor. Bekleyip göreceğiz yani.

Sonrasında oğlumuzun yanına indik. İnmeden önce Serenay hemşireyi aradık ve bize çok güzel bir haber verdi. 🙂 Oğlumuz hastanedeki tüm sütlerini bitirmiş 🥳 Bizden süt isteyecekmiş aslında. Dedim ki siz yeter ki süt isteyin ben 10 kere gidip gelirim eve. Oğlumuzu görmeye gittik sevinçle. 725 gr olmuş oğlumuz. Gözleri yine ışıktan rahatsız oluyor. Açıp açıp kapatıyor üstündeki örtüyü kaldırınca.

Sonra da eve geldik akşam 10 gibi tekrar oğlumuza sütleri götürdüm hastaneye. Bugünü de böyle bitirdik.


Süt teslimi için yoğun bakım kapısında beklerken. 

bugünün değerleri:

kafaboyağırlıkidrargaitanefesyaş / sürebeslenmetarih
2534725entübe29h 2g / 13. gün4x5 + 4x66 Ekim

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

40. hafta ( 13 Aralık - 19 Aralık)

13 Aralık Enfeksiyon değeri düşmüştü bugün. İnatçı ateşi de kırıldı inşallah daha iyiye gidecek. 14 Aralık Bugün ateşi yine 37 - 37.5 civarında gezmeye başlamış. Rop muayenesi de oldu. çok şükür kötüye gidiş yok. Doktor beklediğimden çok iyi gidiyor dedi. Damarları da güzel gelişmiş. Kendi kendine düzelecek gibi diyor doktor.  Dün Marmara Eğitim - Araştırma Hastanesi Çocuk Beyin Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Adnan DAĞÇINAR'dan haberimiz oldu. Ona Alptuğ'un durumu ile ilgili mail attım. Beynine şant takılması gerekecek diyor memorial'daki doktorlar bir görüş de ondan almak istiyorum. Bakalım dönüş yapmasını bekliyorum.  19 Aralık Alptuğ'un 40. haftası bitmek üzere. Pendik'teki hastanade çalışan bir çocuk doktoru arkadaşımla görüştüm. Onunla birlikte gidip Adnan Hoca ile görüşeceğiz. Bunun haricinde kasık fıtığı ameliyatını olması gerekiyor ve de drenaj takılması gerekiyor. BOS'taki protein yüksek olduğu için şu aşamada şant takılamıyor.  boy ağırlık f...

35 hafta 2 gün / 55. gün | 17 Kasım Dünya Prematüre Günü | ilk kıyafet | ekstübe

     Bugün hayatımızdaki en güzel günlerden bir tanesiydi. Oğlumuz dünya prematüre günü diye kıyafet giydi. Zıbın giydirdiler ona. Sonra da kucağımıza verdiler. İlk defa benim kucağıma da verdiler. Tarifi mümkün olmayan harika bir duyguydu gerçekten. Oğlumu kucağıma aldım, göğsüme başını dayadı orada sesli sesli soluyordu. Bugün tekrar ekstübe de ettiler o yüzden çok sinirliydi sürekli ağlıyordu. Fotoğraf çekindik, bütün fotoğraflarda mızmızdı o yüzden. Sanki dünyada tek nefes alan Alptuğ. Kendi kendine nefes alıyor diye o kadar sinirliydi ki.  Birlikte dünya prematüre günümüzü kutladık, fotoğfar çekindik, hemşire ablalarına tatlı götürdük.  İnşallah bu sefer son olur ekstübesi. Bu bırakış son bırakış olur. Gerçekten tekrar entübe edilmesine dayanacak gücümüz kalmadı. Her entübe edilişi bizi daha da derinden yıkıyor.  Bugünün değerleri: kafa boy ağırlık fark nefes yaş / süre süt tarih 26 37 1400 +20 cpap 35h 2g / 55. gün 8x40 17/11 Perşembe